حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۲/۷
1398/09/25
تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت هفته پژوهش
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری را به‌ تمامی اعضای هیات علمی، اساتید و دانش پژوهان دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و تمام فعالان این عرصه، به ویژه محققان، کارکنان خانواده بزرگ دانشگاه صمیمانه تبریک عرض نمود.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در ادامه از پژوهش بعنوان عامل، مهمی در تولید دانش، دانایی و پیشرفت جامعه انسانی یاد کرد و افزود: بدون شک پژوهشگران با افزایش کمی و کیفی پژوهش ها نقش بسزایی در توسعه یافتگی جامعه ایفا می نمایند.
وی با اشاره به انتخاب شعار " پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین، رونق تولید " برای هفته پژوهش سال جاری اظهار داشت: موفقیت در تمام فعالیت‌های مربوط به توسعه از جمله صنایع، کشاورزی و خدمات به نحوی به گسترش فعالیت‌های پژوهشی بستگی دارد.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تلاش مجدانه و همگانی به منظور ترویج و توسعه پژوهش و فن‌آوری در دانشگاه خاطر نشان کرد: پژوهش اثربخش، تضمین گر و پیش ‌نیاز عمل به رسالت ارتقای سلامت جامعه و شهروندان عزیز و توسعه مرزهای علم و دانش است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان ضمن تبریک مجدد هفته پژوهش به همه دانش پژوهان، پژوهشگران، نوآوران، اساتید و فرهیختگان، از خدمات علمی و پژوهشی این عزیزان در دانشگاه تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همت همه تلاشگران این عرصه، شاهد موفقیت های چشمگیری در توسعه علمی استان و رساندن کشور به اوج افتخار و جایگاه واقعی آن در عرصه های علمی و پژوهشی در جهان باشیم.
تعداد بازدید:
426
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:7
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس:شهركرد، بلوار كاشاني، ستاد مركزي دانشگاه
كدپستي:8815713471      تلفن:5-33330061-038
تاریخ بروز رسانی 1403/02/07
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal