۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
1391/10/03 /Dorsapax//Data/Sub_1/File/Resize/166c.bmp
نوبت دهی تلفنی و اینترنتی به متقاضیان، از اولویت های کلینیک امام علی (ع) است
   

مجتبی حیدری در بیستمین جلسه هیات مدیره پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) که بیست و هشتم آذر ماه با حضور ریاست دانشگاه – معاون درمان و مدیر کلینیک امام علی (ع) وساير اعضاء برگزار شد، از راه اندازی نوبت دهی تلفنی واینترنتی به منظور دسترسی آسان مردم به پزشکان خبر داد .

وي با بيان اينكه مطلب افزود: بزودی با اجرای این برنامه نيازي به حضور مردم از ساعات ابتدایی صبح و ایجاد صف های طولاني نوبت نخواهد بود.

حيدري گفت : نوبت دهی تلفنی که در حال حاضر انجام می گردد به صورت خطوط تلفنی و با استفاده از اپراتور انجام می گردید که به دلیل ضعف نرم افزار مربوطه و پاسخگوئی توسط اپراتور روند نوبت دهي را با مشكلاتي مواجه كرده است.

وي افزود: در حال حاضر با توجه به ازدحام خطوط تلفني و تماس هاي مردمي امكان پاسخگوئی به همه مراجعین وجود ندارد.

مدیر پلی کلینیک گفت:  با رفع مشکلات مربوط و نصب نرم افزار مربوطه و پس از انجام تست ها و آزمایش های لازم به زودی مراجعین می توانند با تماس با تلفنهای گویای کلینیک ضمن اطلاع از نحوه حضور متخصصین و با وارد نمودن کد ملی و مشخص نمودن پزشک مربوطه کد رهگیری و نوبت تلفنی خود را دریافت نمایند .

حیدری رفاه حال مردم خصوصاً ساکنین شهرها و روستاهای دور از مرکز را ازمزایای راه اندازي سيستم مكانيزه در اين پلي كلينيك عنوان كرد و افزود: بزودی با اجرای این برنامه نیاز به حضور مردم از ساعات ابتدایی صبح و ایجاد صف های طولاني نوبت نمی باشد .

وي اذعان داشت: هدف از فعالیت کلینیک ویژه ارائه خدمات درمانی و تشخیصی با استفاده از اعضاء هیات علمی تمام وقت ، سامان دهی مناسب تر سیستم ارجاع و بهره وری مناسب از امکانات دانشگاه و دسترسی در ساعات غیر اداری برای بیماران و ارتقاء کیفیت درمان و افزایش رضايت مندي بيماران است.

همچنين در پایان اين جلسه با اهداي لوح تقدیر از سوي ریاست محترم دانشگاه ، معاون درمان و مدیر کلینیک امام علی (ع) از زحمات مدت مسئوليت سوپروایزر اين پلي كلينيك سركارخانم ایازی قدرداني شد و آقاي بحرینی به عنوان سوپروایزر جدید کلینیک معرفی گردید .

 

 

تعداد بازدید: 167
Powered by DorsaPortal